Sex = Poesi

Visst är sex en fantastisk upplevelse?! Sex i alla dess former. Jag kommer ihåg när jag blev av med oskulden. Men har sådana förväntningar och det ska vara si och så. Min första gång var inget märkvärt, inte själva sexet. Men situationen i sig, stämningen var helt fantastisk. Och helt underbart att det var med någon jag var kär i. Musiken i bakgrunden, hennes djupa andetag, våra nakna kroppar mot varandra, det var verkligen underbart. Bättre än själva sexet!

 

Så jag tycker inte man som oskuld ska ha för höga förväntningar, för precis som ett vin (udda liknelse) så blir det bättre med åren. Man blir mer erfaren, vågar testa nya saker och vet mer vad man sysslar med.

 

Ett bra sex med en tjej/kille man älskar är bland det finaste man kan uppleva. Så till alla er där ute som fortfarande har oskulden kvar. Ha inte för bråttom, vänta hellre tills du finner den rätta, någon som du älskar. För då kan jag lova att sex verkligen är poesi!!

 

 

Med heta hälsningar

Mr.M

Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0