Sommarnatten Del 2

Det var Chrille!!!! Han gratulerade mig!! Jag blev alldeles stum och visste inte vad jag skulle säga, men lyckades klämma ur mig ett ynkligt litet tack.

 

Han satte sig bredvid mig i soffan, och lite diskret föste jag undan Jocke. Chrille frågade hur det var med mig. Bra, svarade jag med ett lätt sluddrigt uttal. Jag frågade honom varför han inte kom till parken idag. Han svarade att han inte orkar med alla småungar där.

 

Han tog min hand och reste sig upp, vi gick upp för trappan och in i vad jag fatta det som, killen som har festen, hans föräldrars rum. Det var en stor dubbelsäng med ett svart sidenöverkasst och massa kuddar. Han slängde sig i sängen å la sig på rygg, tog tag i min hand och förde mig mot honom. Helt plötsligt satt jag grensle över honom och han tog tag i mitt huvud och våra läppar möttes. Vi kysstes vilt, och han börja smeka mina bröst, som i stort sett var helt öppet när jag böjde mig ner i det stora linnet.

 

Jag kände mot min fitta hur hans kuk hårdnade och jag började knäppa upp hans byxor. Men innan jag fått av honom byxorna så slänger han mig på rygg och drar av mig tröjan, jag knäpper upp min bh och jag låg där helt barbröstat. Han kysser mig över brösten och mina blygläppar svullnar och jag blir riktigt våt. Han börjar gå neråt och kysser mig precis vid troskanten. Jag andas tungt och är så jävla kåt. Vi rullar runt, så nu ligger han underst igen. Jag drar av honom hans redan uppknäppta byxor. Börjar smeka hans hårda kuk utanför kalsongerna. Jag kan inte hålla mig och sliter av hans kalsonger och börjar runka av honom samtidigt som jag börja kyssa hans mage och går nedåt med mina läppar. Samtidigt som mina läppar omfamnar hans hårda kuk hör jag ett lätt stön från honom. Jag fortsätter att suga honom, och tar hela hans kuk i min mun. Jag får nästa kväljningar när den når min hals! I det här skedet är jag nu så våt att mina trosor är jätteblöta.

 

Han slänger mig på rygg och drar av mig mina byxor. Han smeker mig utanför trosorna och går ner med sina läppar och nafsar mig utanpå. Jag vrider mig av upphetsning och mitt okontrollerade stön ljuder allt högre och högre. Han drar av mig mina trosor med rosa spetskant och börja slicka mig hejdlöst. Samtidigt som jag känner hans tungspets mot min klitoris så känner jag hur han för in sina fingrar i mig. Jag är så jävla våt och mitt ganska oskyldiga stön har gått över till harmlösa skrik. Han drar ur sina fingrar ur min fitta och börjar kyssa mig samtidigt som jag känner hans stenhårda ollon smeka min klitoris och sedan glider ner och in i min fitta. Jag skriker till och drar honom mot mig! Han tar mig hårt och mitt fitta är så jävla svullen. Jag kör in mina naglar i hans rygg samtidigt som han stöter sin hårda kuk in och ut i mig.

 

Jag reser mig upp och ställer mig på alla fyra och han kör doggystyle på mig. Hans enorma kuk stöter ännu längre in i mig och jag skriker hejdlöst, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det bara rinner från min blöta fitta och för varje gång han stöter in i mig skriker jag till. Han smeker min klitoris samtidigt som han tar mig bakifrån, det blir för mycket och jag kan inte hålla mig. Det går för mig, och jag är ganska säker på att hela byn hörde det.

 

Chrille lägger sig på rygg och jag sätter mig över hans styva kuk, jag kan inte få nog. Jag rider av honom hårt och för varje stöt vibrerar det till i min klitoris. Jag tar tag i hans finger och låter honom smeka min klitoris, jag skriker till honom,

-          jag kommer igen, jag kommer, fortsätt!!

 

Det tog inte lång tid och jag kom igen. Jag var helt utmattad, tog tag i hans kuk och började suga honom. Jag förde hela hans kuk in i min mun och jag såg på honom att han var nära. Han stönade till och sa att han kommer. Jag runkade honom och lär honom komma över mina bröst….

 

Vi låg båda två utslagna i sängen med ett stort leende på läpparna. Det var en helt hysterisk skön natt. Innan vi somnar kysser vi varandra och han omfamnar mig och vi somnar tätt, tätt tillsammans.

 

 

THE END


Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0