Bit ihop!

Jag läste en artikel härom veckan om en apart som lever i Dominikanska Republiken som är på väg att utrotas. Det är den arten som är närmast besläktad med människan. Men det intressanta med den här arten, mot sin förvåning med tanke på att den är utrotningshotat, är att den här arten är sexmissbrukare. Dom har sex ungefär var 10 minut, men på grund av låg fertilitet så blir det sällan någon befruktning.

Tänk om alla människor hade varit sexmissbrukare och då haft sex var 10 minut. Jag vet inte, men det bor drygt 7 miljarder människor på jorden, jag är inte så grym på matte, men ni kan ju själva räkna ut vad folkmängden skulle vara år 3000…

Jaja, tyckte bara det var en intressant artikel!

 

Nu när våren och värmer närmar sig med stormsteg så spricker man upp som ett solsken med full av känslor, i alla fall jag. Man blir gladare, skojigare, och kåtare. Finns det något bättre än att ha sex utomhus under öppen himmel? Nej!!

 

Jag kan rekommendera detta till alla ni som inte haft sex utomhus, testa på det. Det ligger en viss spänning i det och det är fullkomligt underbart. Mer njutbart än i trökiga sängen! ;)

 

Själv så har jag tänkt ha massa utomhussex denna sommar. Jag blev singel i januari men hänger inte läpp för det, dejtar en ny som verkar alldeles för bra nästan. Så wish my luck! Håller det i sig, så kommer denna person att få en helt fantastisk sommar tillsammans med mig. ;)

 

Till alla nyblivana singlar där ute!
Jag vet vad ni allra flesta går igenom. Det är rent ut sagt ett helvete! Helst om man blivit lämnad, då är det precis som att personen har dött. Men försök att inte gå ner er totalt, bit ihop istället för att bryta ihop. Det finns en för alla, och ni kommer att finna den personen! Det är okej att sörja, men gör det inte för länge bara. Finns människor som behöver just Dig!

 

Kom ihåg, bakom molnen lyser solen!

 

Med heta hälsningar

Mr.M


Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0