Två frågor - två svar

anonym:
jag har en annan fråga,
vad menar man men G-punkten,
altså var e det? e de ett ställa men e mest känslig på eller vad;o

Svar:
G-punkten är ett ställe i slidan där man kan få orgasm, den sitter cirka 4-5 centimeter upp. Under upphetsning kan det kännas som ett litet halt område i slidan, men det är inte alltid.
Man kan känna sig fram för det är olika storleker från person till person.


Emmy:
kan ni berätta er bästa sugteknik?

Svar:
Alltså det är så olika från person till person, den frågan är ganska induvidiell. Det kan vara att samtidigt som man suger så runkar man samtidigt eller smeker pungen, eller liknande. Det finns massor utav olika sätt att suga. Du hittar nog den rätta tekniken!


Hoppas ni fick svar på era frågor! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är en tolv årig tjej, och skulle testa att raka mig där nere, men det gjorde ont med en vanlig rakhyvel och inget mer, vad kan man göra som inte gör så ont? vad gör ni?

2010-03-22 @ 15:06:07
Postat av: anonym

hur får man en kille kåt ?

så dom får stånd snabbt

2010-03-22 @ 17:31:27
Postat av: anonym

vad är spanka*?

för min kille ville spanka mig men jag vet nt vad det är:$<3

2010-03-22 @ 19:14:24
Postat av: Anonym

kan ni nt lägga upp en bild på när man rider?

eller förklara hur man gör, men bäst med bild!

för ja e osäker

2010-03-22 @ 19:16:16
Postat av: Anonym

när ja rakar mig där nere så får jag röda prickar efter, vet ni hur man kan undvika det utan e massa produkter?

får nt ni det när ni rakar er?

2010-03-22 @ 19:18:45
Postat av: Rebecha

jisses en tolvåring ska inte raka sin fitta, man har väl inte ens knappt fått hår då där nere?? nej vet ni vad väx upp och börja uttforska eran sexualitet senare.

2010-03-23 @ 05:03:29
URL: http://pzychobiitch.blogg.se/
Postat av: samme

Killar har också en g-punkt, bara så ni vet. Nollor..

2010-03-23 @ 05:07:36

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0