Svar från frågestunden

Här kommer svar ifrån frågestunden.

Hej!
Jag brukar onanera i duschen men jag kan aldrig riktigt komma. Det kittlas, jag skakar och det liksom kliar. men sen klarar jag det inte mer, jag vet inte hur jag ska göra. Okey, jag är oskuld (har i alla fall inte haft en kille inuti mig) men jag vill ha haft en orgasm innan jag ahr mitt första sex. Så min fråga, hjälp mig, hur ska jag orka hålla ut ända till det sista?
/mellia


Svar: Hej Mellia! Jag vet inte hur du känner dig. Det känns så skönt att man slutar, men det är de man inte skall göra. Man skall fortsätta ända tills den känslan kommer, den som är magiskt! Försök att hålla ut in till det sista. Kram!

Hej.
Jag undrar om man ska vara försiktigt första samlaget, ska man tänka på något eller hur ska man göra?
Jag är som ni förstår i oskuld & jag har också problem med de när man onanerear, de kommer inget bara kittlas, gör jag något fel? hur ska man göra? vill ju att de ska vara mer njutning. //jossan.

btw, eran blogg är nog den bästa jag tittat på, grymt bra blogg! :D


Svar: Hej Jossan! För det första, du behöver inte tänka på något speciellt egentligen. Viktigt att du använder kondom om du inte skulle känna partnern, eller om du inte äter p-piller eller något annat som skyddar dig. Du får vara extra försiktigt om penisen skulle vara för stor så att du får ont, då kanske ni behöver ta lite glidmedel, eller så går det helt utmärkt. Testa dig fram! När man onanerar som tjej så skall det inte komma något, det är ifall du får fontänorgasm och det är sällan man får det. Enklaste sättet att få en fontänorgasm på är att rida killen samtidigt som killen stimulerar klitoris. Men när du själv onanerar så skall det kittlas, man skall fortsätta tills man får den dära magiska känslan. Håll ut du också! Kram och tack!

jag vill att massa killar ska taffsa och
smeka mig, jag brukar lägga handen på
deras kuk och sånt, och det känns rätt
gött, jag undrar när jag kommer få
samma sak tillbaka!!!


Svar: Hej! Det är inte något vi vet, utan det kommer när man minst anar det. Kram!

heejsan!
jag undrar som tjej om man är för trång så att kuken inte kommer in, vad händer då?, vad gör man?, det e ju pinsamt för tjejen!


Svar: Hej! Det kan göra ont om man är för trång när kuken skall föras in i slidan. Det händer inget speciellt, ibland kan man börja blöda, och det man skall göra är att gör det för ont så skall man sluta med en gång, annars kan man kleta in med glidmedel och köra försiktigt. Nej, inget är pinsamt, det är alltid första gången för alla! Kram!

första gången man har sex... hur vet man om man är bra? jag onanerar inte ens.... vet nt hur ! vet inte hur jag ska göra för att bli kåt ens... blir de bara vid fel tillfälle...


Svar: Hejsan! Alla kan inte vara bra från första gången, träning ger färdighet! Så det är bara att ha sex, skulle man inte vara bra då, så är det bara att öva. Alla är inte bra första gången! Försök att se på något som gör dig sugen, eller kanske prata med någon kille samtidigt? Vad vet jag? Improvisera lite! Kram!

Hej!
Jag bara undrar alltså jag är typ "rädd" för att ha sex första gången :P
men gör det jätteont eller asså ?, hör så mycket olika.


Svar: Hej! Du skall inte vara rädd för att ha sex första gången. Det är inget du behöver oroa dig för, alla har varit eller kommer vara med om första gången i sitt liv. Det beror på från person till person, vissa kan få jätte ont, vissa får inte ont över huvudtaget. Men var försiktig, gör de ont så ta det försiktigt och smörj in med glidmedel! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en annan fråga,

vad menar man men G-punkten,

altså var e det? e de ett ställa men e mest känslig på eller vad;o

2010-03-20 @ 22:48:48

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0