Stånd!

Stånd är väl ändå ett underligt fenomen? Stenhårt utan ben!
För en stund sedan när jag stod i duschen så tänkte jag på ett tidigare tillfälle idag.
När jag satt i taxin på väg till mitt hotellrum så upptäcker jag att jag får stånd!
Från ingenstans så bara detta fenomen uppstår. Det har hänt många gånger, och
jag tror säkert att ni känner igen det killar (och tjejer också kanske). Det är underligt
att man kan sitta till exempel i skolan å plugga å man helt plötsligt får "RÅSTÅND" men
i en annan stund när man ska "busa" med flickan inte kan få den att stå på order
överhuvudtaget!
Ja jag vill säga att kuken är en underlig varelse och ståndet ett fenomen jag aldrig
kommer förstå mig på.
Men jag vet en sak, att när man sitter i taxin, bussen, bilen eller vad det nu kan vara
och försöker dölja den lilla (stora) bulan med en bok, väska eller händerna diskret i knät,
så kollar Gud ner argt på dig och säger - Om det nu inte var meningen att det skulle synas
så hade jag givit dig en fitta istället!

Så tänk på det killar, man kan inte ro för sin manlighet!



Tack för mig och ha det bäst!

// Mr.M

Kommentarer
Postat av: Anders

ofta man INTE får upp den när man ska "busa med tjejen" ....

2010-03-03 @ 18:14:15
Postat av: Mr.M

Sånt händer, men det funkar efter en stund! =P

2010-03-03 @ 19:19:46

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0