Oskulden!

Det var en sen kväll mitt i sommaren, jag var 16 år. Var tillsammans med en söt tjej som var ett år yngre än mig. Jag var så kär, så kär så det pirra i magen, ni vet. Jag var fortfarande oskuld, hon hade legat med en person innan. Hela den sommaren spendera jag med henne och våra gemensamma vänner. Vi träffades just genom våra gemensamma vänner. I ett garage faktiskt! Min kompis hade byggt ett litet loft över garaget, så man fick klättra upp för en stege. Och där uppe fanns det en sliten gamal soffa och en ännu äldre bandspelare som vi bruka dunka musik till samtidigt som vi drack oss fulla på mesk. Fy fan! Men kul var det. Just i det loftet så träffa jag denna människa som skulle ta min oskuld! Det dröjde ett tag innan vi hade sex. Men jag kommer ihåg just den dagen som det var bestämmt att vi skulle ha sex. Jag låg och sov med en kompis i ett gammalt skitet förådsutrymme på hennes tomt. Eller sov....den natten kunde jag inte sova. Tror att vi hade bestämmt att hon skulle komma ner och hämta mig klockan 01:00 på natten, å sen vidare in i huset till hennes rum.. Jag vet att jag låg flera timmar med ögonen uppspärrade och funderade å tänkte så det knaka hur det skulle bli å hur det kändes osv. osv. Ja ni vet säkert själva hur det var! Men iallafall, klockan slog 01:00 men ingen "Sara" kom. Efter 30 minuter så börja jag ge upp hoppet om att bli av med oskulden denna natt, men..... Kommer inte ihåg exakt klockslag, men ca. 03:00 så kommer hon, å jag hade slumrat till då. - Förlåt jag somnade. Jag sa att det inte var någon fara, och så gick vi in i huset och till hennes rum. Förspel var väl inte så mycket att prata om. Vi klädde av oss och hon hjälpte mig på med kondomen. Vi körde vanliga missonären. Jag var sjukt nervös, å fick inte in den direkt. Så första kondomen blev förbrukad. Så hon på med nästa, och denna gång gick det mycket bättre! Efter kanske ca. 5-10 minuter så var det klart. Och jag kommer ihåg 2 saker så väl det var att jag förlora min oskuld till Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart och att när det hade gått för mig så fråga jag henne: - Var det allt? haha Hon svara med ett litet skratt, ja! Övning ger färdighet! Tack för att jag fått dela med mig om denna upplevelse till er hoppas ni uppskattar den! Glöm inte!!! Ha aldrig för bråttom! Tack för mig Mr.M

Kommentarer
Postat av: sabina

jag satt och läste upp det där för min pojkvän nyss, o fybubblan det var de finaste jag läst på länge! låter som en otroligt fin upplevelse och du som berättade de skrev de så fint så man nästan fick tårar i ögonen! tack för en härlig lässtund, ha de :) <3

2010-03-13 @ 19:44:15
URL: http://sabinamansson.blogg.se/
Postat av: Mr.M

Tack så jätte mycket!

Glad att du gilla den :)



Ha det bra!

2010-03-14 @ 10:52:49

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0