Frågor - Svar

Hej!
Här kommer lite kommentarer som ni har skrivit, alltså frågor.

1. Om man är kille då? Vad kan vi ha för hjälpmedel? Grymt bra blogg!!!!
Svar: Först vill vi tacka! Du kan gå in på olika sexhemsidor där du kan få hjälp om vad du kan få för hjälpmedel. Det finns jätte mycket olika. Barbara är det mest populäraste, sedan finns det lösvaginor, kukpumpar etc. Som sagt, kolla på hemsidor! Kram

2. Skulle jätte gärna valja ha lite tips på sexleksaker för killar också, kukpumpar, lösfittor etc. Tack i förväg! Älskar bloggen, sitter på den varje dag!!
Svar: Kommer skriva lite inlägg om det senare! Hållt utkik! Kram och tack så mycket!

3. Skulle vi kunna lägga upp en bild eller förklara hur man rider (hellst bild)
för ja e osäker på hur man gör/ser ut. ttack så mycket om ni gör det<3
Svar: Det här är en variant av hur det kan se ut när en tjej rider en kille, man kan även sitta rakryggad.
(Klicka på bilden för att få den större)

4. hur gamla är ni?
Svar: Vi är inte under 15 år och inte över 18. ;-)

5. hur känns en orgasm?????
Svar: Vi har skrivit ett inlägg om det, kan lägga upp något nytt om det strax!

6. jag är en tolv årig tjej, och skulle testa att raka mig där nere, men det gjorde ont med en vanlig rakhyvel och inget mer, vad kan man göra som inte gör så ont? vad gör ni?
Svar: Du kan använda dig utav raklödder som finns att köpa i princip överallt, kan underlätta! Kram!

7. hur får man en kille kåt ? så dom får stånd snabbt
Svar: Du får testa dig fram, alla killar gillar och blir upphetsade av olika saker. Det kan vara allt mellan en kyss på halsen till att smeka på insida lår. Pröva dig fram! Kram!

8. vad är spanka*? för min kille ville spanka mig men jag vet nt vad det är:$<3
Svar: "Spanka" är när en kille smiskar dig på rumpan, med handen/piska eller något annat föremål.

9. när ja rakar mig där nere så får jag röda prickar efter, vet ni hur man kan undvika det utan e massa produkter? får nt ni det när ni rakar er?
Svar: Ja, det finns RFSL produkter där du kan köpa produkter som gör att du inte får ett sådant besvär. Apoteket skulle jag också tro att det finns på.

10. Killar har också en g-punkt, bara så ni vet. Nollor..
Svar: Yes, we know that... Kommer ett inlägg om vart killarnas G-punkt är och hur man kan stimulera den på bästa sätt.

Hoppas ni fått lite svar. Kommer jätte många inlägg nu och en bra uppdatering! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Peter, journalist tidningen City i Malmö

Hej. Jag heter Peter Herkel och är reporter på en tidning som heter City i Malmö. Jag skriver en artikel om webbcamsex och söker någon som anonymt kan berätta om sina erfarenheter. Intresserad?

Mejla eller MSN:a mig.

[email protected]

2010-04-13 @ 13:17:44

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0