Frågor & Svar

Anonym: Är det svårt att ha sex vi som inte har haft det?
Svar: Nejdå det kommer bara rulla på, visst det kan vara svårt ett tag men sen kommer det gå galant.

Anonym: Blir det någon annan känsla om man rakar av pubis håret innan man har samlag?
Svar: Jag själv tycker det blir en skönare & mysigare känsla.

Anonym: Seriöst ett enkelt tips man kan göra om man inte vill ha röda prickar när man rakar sig?!
Svar: Det finns salvor på apoteket och välsorterade livsmedelsbutiker från RFSU.

Lili: Mer tips på ställningar skulle vara great (Y) :D
Svar: På facebook har vi en grupp som heter "Bra sexblogg" & där har vi även disskutioner om ställningar, abort etc. Gå med där så kan du starta en egen disskution.

Sen är det fråga till er killar från 2 tjejer;

Killar,snälla,svara!
Jag och min kompis har funderat på detta mycket länge,
och skulle vara tacksamma för svar.
1.Spelar det någon roll hur stora brösten är?
2.Spelar det någon roll hur stora blygläpparna är?

Kommentarer
Postat av: kalf

1. Jag gillar stora bröst. De är mycket mysigare att hålla krama om. Det gör inget om de hänger lite. Jag tycker nästan att "konsistensen" är skönare att ta på då.



2. Nej, jag har dock aldrig stött på någon som varit extrem åt något håll. Bara "normal stora"

2010-03-03 @ 14:37:47
Postat av: anonymingen dära

asså blydläppar spelar väl inte så stor roll. så länge fittan är ren. Brösten, det beror på vad man tänder på! Helt upp till personen ifråga!

2010-03-03 @ 18:19:30
Postat av: En snäll själ =)

Det är verkligen helt och hållet en smaksak, jag tror de flesta tänker på det då förspel är närvarande 90% av gångerna man är med en tjej ;)

Vilket oftast involverar brösten.



Jag personligen föredrar bröst som går att hålla nästan perfekt i handen, och gärna fasta sådana. Jag har relativt stora händer för övrigt.

2010-03-03 @ 20:37:00
Postat av: En snäll själ igen, glömde nederpartiet =)

När det gäller fittan så uppstod termen "bull-fitta" inte utan orsak. Jag själv lägger oftast märke till det, men det är inte någonting man tänker på så mycket om det inte är ett extremfall försän man väl går ner och ska köra oralt ;)

2010-03-03 @ 20:39:25
Postat av: Anna&Sara

Tack för ni kommenterar vad ni själva tycker för allt är ju olika från individ till individ! :)

2010-03-03 @ 21:44:31
URL: http://sexmissbrukarna.blogg.se/
Postat av: Oliver

Stora bröst är bara ett bonus enligt mig.



blygläppen ska vara medelstor enligt mig

2010-03-03 @ 22:44:06
Postat av: Elin

Driver ni en sexblogg borde ni veta svaren på de frågorna.

2010-03-04 @ 01:23:39
Postat av: öööh

1.brösten spelar ingen roll bara dom inte är förstora, jag gilalr mindre bröst, dom är mysigare och passar bättre i handen och hänger inte så myk.



2. inre blygdläpparna får inte vara utanför dom yttre så myk det är avtändande tycker jag ( någon sak jag fårr för mig)

2010-03-04 @ 01:49:31
Postat av: ..

Har en fråga, hur lång tid är Normalt att ha sex, vet att alla killar kommer vid olika tider. skulle gärna villja ha ett svar så man vet om det är fel att komma fort efter typ 10 min eller ngt :S

2010-03-04 @ 14:10:39

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0