En fråga - ett svar

Fråga: Hej. Ja är frustrerad och desperat.
Jag har aldrig fått orgasm. Jag har haft sex med 2 killar, och provat det mesta.
Ja har försökt själv men utan framgång. Ja har testat analt, och med vibrator och med en massa men ja kommer aldrig. Det går inte.
Och nu är jag sjukt trött på det. Frågar jag nån så får jag alltid som svar att ja ska testa på egen hand och se vad jag gillar och det har jag gjort men ja har fortfarande inte fått nåt utav de.
Snälla kan ni hjälpa mig?

Svar: Läs inlägget under om hur en kvinnlig orgasm fungerar. Det står även att 7 % av befolkningen får aldrig orgasm, det gjordes under en undersökning. Det du kan göra är att testa smeka din klitoris samtidigt som du har något i slidan. Dildo/fingrar etc. om du smeker din klitoris samtidigt som du för ett finger eller dildo i slidan in och ut så kan det vara lättare att få en orgasm. Försök och hoppas du lyckas! Kram och hoppas du fortsätter läser våran blogg!

Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback