Del 1

Jag började en vanlig dag, så som äta frukost, ta på mig och göra ordning mig. Ja, ni vet det dära naturliga..Senare framåt dagen/kvällen så satte jag mig framför datorn, försökte fundera ut vad jag skulle göra en fredagskväll som denna, mina vänner skrev till mig jättemycket och frågade om jag vill hänga med dem ut.

Jag funderade..

Tänkte det vore nog ganska kul att hänga med, jag kanske kan hitta något ragg på krogen som jag kan ta med hem (?). Jag har ju inte haft sex på några veckor nu och det vore så skööööönt att få känna kuken glida in i min våta fitta!!

Jag - Jaaa, jag hänger absolut med!! jag skall bara fixa i ordning mig det sista så kommer jag.
Maria - Gu vad roligt, ja skynda dig bara! :)

Jag tog mig en cider och satte på hög musik och började dansa lite lätt, kollade om jag kunde hitta något sexigt jag kunde ha på mig ikväll. Jag tog på mig en svart push up bh, ett porrigt linne som var tajt och så att man kunde se urringningen och en snygg kjol. Det här kan jag få mig ett ligg ikväll tänkte jag..

Beställde en taxi in till stan, mötte upp mina kompisar där och sedan in och röjja på krogen. Kul var det..Satte mig på ett ställe i hörnet och beställde in en öl, satt och tjatade massa skit med mina vänner, (ja ni vet ju hur vi tjejer är). Jag blev bara fullare och fullare, beställde öl efter öl.

Stötte på en kille påvägen till baren, han var riktigt snygg. Mörkt hår, blåa ögon, lång, vältränad ja ni vet han var PERFEKT!! Vi började såklart prata med varandra sakta men säkert, det gick bra. Det hettade till ju mer vi pratade med varandra, det fortsatte så några timmar tills vi satt ensamma i det dära hörnet när mina vänner var på dansgolvet och dansade...





FORTSÄTTNING FÖLJER!!

Kommentarer
Postat av: din MAMMA

me likz <33

när kmr nästa del ? (a)

2010-03-12 @ 19:43:49
Postat av: erik

hihih, gött :9 del 2, när kommer den? :D nästa vecka? :)

2010-03-12 @ 22:48:54
Postat av: sara

sv: nästa del kommer nästa vecka så håll utkik! :)

2010-03-13 @ 03:12:36
URL: http://sexmissbrukarna.blogg.se/
Postat av: i Sängkammaren

Skulle gärna vilja läsa fortsättningen nu :)

2010-03-15 @ 12:32:14
URL: http://www.isangkammaren.blogspot.com
Postat av: John

Fattar inte poängen med sexnoveller. Men kanske bara tjejer som gör det?

2010-10-29 @ 00:39:55

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0