Bröst sex

Hallå alla läsare!
Det finns något som kallas bröstsex för er som inte vet vad det är så skall jag förklara lite snabbt och lätt.
Det är så om man vill ha det, så tar man antingen glidmedel eller saliv på mannens könsorgan och sedan får man hålla ihop brösten så att kuken går in genom brösten. Om ni förstår hur jag menar.
Det är skönt för männen skulle jag tro, men för oss tjejer så känns det ingenting sådär. Så ni kommer en fråga till både tjejer & killar.
Till killar: Vad tycker ni om bröst sex? Känns det något annorlunda eller är det samma som att ha vaginalt sex?

Till tjejer: Vad tycker ni om bröst sex? Tycker ni att det är skönt eller ger någon slags njutning?


/Sara

Btw, det var någon som undrade när vi förlorade oskulden. Jag förlorade den precis när jag fyllt 15, och min vän Anna förlorade den när hon var 13.

Kommentarer
Postat av: anonym

jag är tolv år och jag har förlorat min oskuld. jag tyckte det kändes rätt att göra det och jag kände mig redo. men mina kompisar tycker ja är för ung. har mina kompisar rätt?

2010-03-06 @ 02:50:28
Postat av: N

Eeehh ja dina kompisar har helt rätt! Du är alldeles för ung!!

2010-03-06 @ 09:30:01
Postat av: TeoAmore

Hmm.. Hur gamla är ni nu? för speciellt "advancerade" verkar ni inte vara. :/

2010-03-06 @ 14:53:33
Postat av: TeoAmore

Till själva frågan: Det är sweet att pattknulla om brösten är blöta/glidiga men det är ingenting direkt man kan jämföra med analt och vaginalt sex..

2010-03-06 @ 15:28:44
Postat av: Jocke

Ja, bröstsex är jättemysigt ibland.

Bäst är det då tjejen ligger på rygg och håller ihop brösten samtidigt som hon slickar på kuken när den kommer fram. Sedan, om det är ok för henne, att få spruta så att det kommer över läpparna är suuuuperhärligt.

2011-06-26 @ 14:06:57

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0