Tvåsamhet och snuskdrömmar

Har ni tänkt på hur vacker tvåsamhet är! Inte bara kärleken mellan två människor, utan allt som det innebär runtomkring. I de allra flesta fall så får man ju en helt ny familj och släkt. Vilket oftast är något positivt! För mig har det i alla fall inneburit glädje, i dem allra flesta förhållande jag har haft.

Tvåsamhet är ju så mycket, det går inte att beskriva med några få ord. Men vi kan ju vara överens om att kärlek verkligen är världens bästa drog och förmodligen världens farligaste. Vi klarar oss inte utan kärleken! Tror de allra flesta strävar efter sitt livs kärlek. Strävan efter tvåsamhet är liksom inbyggd i oss på något sett. Sen finns det människor som gillar singellivet, inget fel på det. Men själv föredrar jag tvåsamheten!

Nog om tvåsamhet!

 

Härom kvällen drömde jag en sexdröm, där jag hade ett utomordentligt sex med en kvinnlig vän till mig. I drömmen var jag som en sexguru, tjejen var helt till sig. Varför i helvete var det bara en dröm? Inte för att jag är kass irl! När jag vaknade upp ur denna dröm så var jag så himla kåt. Ni kan ju själva tänka er att vakna upp ur en dröm där ni drömt om en sexig vän till er. I alla fall, stenhård och kåt ringer jag till denna vän jag drömt om och ber henne komma över till mig, det är bråttom och jävligt viktigt.

Och ja, hon kom, det gjorde jag också!

 

Ha det fint där ute alla snuskers!

 

Med heta hälsningar

Mr.M


Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0