Sommarnatten Del 1

Det var första dagen på sommarlovet och alla tvåor från samhäll hade bestämt att vi skulle träffas i parken på lördag. Parken var ett ställe där alla ungdomar gamla som unga samlades och träffa folk. Oftast tillsammans med massa alkohol! Så oftast kunde det bli lite stökigt, men nattvandrare var ofta på plats och pratade med oss ungdomar.

 

På lördag fyller jag 19, så klasskamraterna har bestämt att fira mig då. En vän har vart på bolaget och fixat 8 cider till mig, 7,0or. Det kommer att bli en intressant kväll. Jag hoppas så innerligt att Chrille kommer. Chrille är, enligt mig, byns hetaste kille. Han är 21 år och kör runt i en övertrimmad Volvo 740. Den är jätteful, men det har jag aldrig vågat säga till någon, ifall det skulle komma ut till honom att jag sagt det.

 

Vi har aldrig umgåtts på riktigt, bara jag och han. Vi har träffats och sagt hej till varandra när vi stötts på i parken. Vi har några gemensamma vänner, men vi har aldrig blivit vänner. Men jag har bestämt att ifall Chrille kommer på lördag så ska jag strula med honom, vilket han vill eller inte.

 

Ååå, dagarna går så segt, jag vill ha lördag nuuu!! Som tidsfördriv så avslutar jag denna onsdagskväll med ett spinningspass. Det var knappt något folk på spinningen idag. Tre tanter, som såg ut att få en hjärtattack när som helst, två medelålderskvinnor och en stackars kille på kanske 18 år. Han blev röd i ansiktet så fort man kollade på honom. Skrattade lite för mig själv å tänkte i huvudet om vad som hade hänt med honom ifall jag hade gått fram och gett honom en kyss. Risk för utlösning i byxan förmodligen.

 

Väl hemma så hoppade jag in i duschen svettig och lite oskyldigt kåt efter jag tänkt på killen på gymmet. Jag stod i duschen och rakade min mus, ni vet med en sån där vibrerande rakhyvel. Vibrationerna gjorde mig svullen. Jag förde skaftet från den vibrerande rakhyveln mot min klitoris. Min andning blev tyngre och jag gav ifrån mig ett stön. Jag tänkte att killen från gymmet stod framför mig och smekte min våta fitta. Jag förde in två fingrar i min våta mus samtidigt som jag smekte min klitoris med skaftet från rakhyveln. Hela min kropp börja vibrera och jag börjar okontrollerat stöna och vrida mig i upphetsning. Jag smeker mina bröst och nyper mig i bröstvårtan, jag för in det vibrerande skaftet i min fitta. Snabbare och snabbare…det går snart för mig!

 

Helt plötsligt dunkar det på dörren!

-          Amanda!!

-          Ja, mamma!

-          Vad gör du där inne? Du har varit där inne i 40 minuter nu.

-          Jag är snart klar!

-          Skynda dig, säger mamma!

 

Fan!!! Jag var så nära på att komma. Jaja, jag får väll fortsätta när jag lägger mig.

 

Jag gick och la mig i sängen, tänkte börja smeka min nyrakade mus igen. Men jag hade tappat lusten efter den abrupta händelsen med mamma förut. Jag somnade om!

 

Dagarna går och det har redan blivit lördag. Jag är så himla uppspelt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inte bara för att jag fyller 19 år, utan för att jag räknar med att träffa Chrille ikväll och förhoppningsvis ligga med honom.

 

Kvällen var kommen och jag drog iväg till parken tillsammans med några vänner för att möta upp dom andra. Jag hade hunnit dricka 3 cider redan, så jag var lite full. Vi möttes av dom andra och alla var överens om att sjunga för mig. Småfull som jag var så sjöng jag med.

 

Klockan börja närma sig tolv på natten och jag har inte sett Chrille på hela kvällen, jag börja bli orolig att han inte kommer att komma. Brist på förstånd så tar jag första bästa killen och börjar hångla med honom. Det var Jocke från ettan estet. Ingen tiopoängare, men brist på annat, som sagt..

 

Efter en stund så frågar Jocke om jag vill hänga med på fest hos nån kille inne i stan. Självklart svarar jag, bara mina vänner får följa med. Anna, Katta och Fredrik ville hänga på, dom andra skulle vara kvar i parken. Jag sa till dom att vi kommer tillbaka om det blir tråkigt. Väl på festen så sätter jag mig och analyserar läget, analytisk som jag är. Det var fler killar än tjejer där och dom flesta var jättefulla redan. Likaså för mig, i och för sig. Jag satt i soffan med Jocke och hånglade, han försökte hela tiden ta på mina bröst. Men jag ville inte, inte av honom i alla fall.

 

Helt plötsligt hör jag den vackraste rösten i hela världen,

-          Grattis Amanda!!

 

 

....fortsättning följer nästa vecka!


Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0