Fråga - Svar

Hej!

Det var någon som kommenterade :

kuken sex
om Svar på fråga:
hur leker man sex och hur gjör man jag vill ha sex med en tjej och det ska jag leka jag är en tjej och har sex med en hana tjej låter det hönt hat ha sex jag kan en låt på yotube och en av mina kompisar tenkte skriva snobben låten men det blev snoppen låten desta det och bilderna såg hönt utt att gjör det ska jag nu på leken som jag ska gjöra hema


Om du förklarar lite noggrannare vad du menar så kan du nog få ett svar. Förstog faktiskt inte något ord vad du skrivit här. Försök igen! =)

Kommentarer
Postat av: Jaag 8))

Tror hon mena: Hur har man sex? jag vill ha sex med en tjej och då ska vi leka att jag är en tjej och har sex med en annan tjej. ( eller så är det en tjej. fatta inte riktigt xd )

det låter skönt att ha sex. jag kan en låt på youtube med mina vänner. Tänkte skriva snobben låten men det blev snoppen låten. testa det och bilderna såg skönt ut att göra. Sen fatta jag inte de sista :p

Men ja försökte så gott ja kunde ;P

2011-03-19 @ 19:21:53
Postat av: sara hammarberg

Jag tror att någon hade lite kul.

2011-03-19 @ 19:36:17

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0