När jag blev av med min oskuld...

Jag förlorade min oskuld med min första största kärlek & det var riktigt magiskt. Vi var på ett sommar läger & vi hade varit tillsammans 2 månader innan detta, han hade redan pullat mig & jag hade runkat av honom. Men vi bestämde att innan detta lägret är slut ska vi ha haft sex. Den första kvällen låg vi kvar där nere när alla hade lagt sig. Jag började ta på honom & den kvällen slutade med att jag sög av honom. Bara några dagar senare låg vi i en våningsäng & försökte ha sex, men det gick inte alls bra för jag var för trång. Men efter några dagar så gick det tillslut & jag tyckte inte det var speciellt skönt då, men lärde mig älska sex rätt snabbt.

Min kompis såg på när jag blev av med den på riktigt.

Jag var 13 år när detta hände, vi var tillsammans i 1 år & hade sex varje dag. Gud va man kan vara ung & kåt verkligen.

/ Anna...

Kommentarer
Postat av: bajsen.

lol -.-' patetiskt.

har du försökt att älska någon så länge som möjligt innan ni har sex???

känslorna för varandra blir bara starkare då när man väl har det första gången.



och om man bara knullar hela tiden så blir förhållandet bara sexbasserat,

håller det i längden?

-svar nej.

2010-03-31 @ 00:16:48

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0