Fråga - Svar

"Tja, kan ni ge tips. Jag är en kille på 15 år.
Jag har haft sex en gång, förra året! Sjuukt vad härligt det kan vara. Jag vill göra det mer, men gjorde det med en tjej som inte bor här och inte kan göra det mer för vi bor för långt ifrån varandra. Hur ska jag få tjejer i min årskurs att vilja knulla mig? går i 8an.
Och nej jag är inte så förförligt ful så ingen vill ha mig liksom, jag ser rätt hyfsad ut om jag inte ska skryta.
HJÄLP! <3"

Hej! Skall försöka hjälpa dig på bästa sätt.
Jag tycker att du skall vänta tills det kommer, man kan inte tvinga sig till sex. Utan vänta tills du hittar en flickvän, eller en sexpartner som vill jätte gärna också ha sex hela tiden. Sex är väldigt individuellt. Många tycker att det är något speciellt mellan en kär kvinna och en kär man. Vissa kan tycka "Äsch, bara att köra på". Nu vet inte jag riktigt hur jag skall svara, men jag tycker absolut inte att du skall ha bråttom med något. Utan vänta på tjejen i ditt liv, eller helt enkelt en sexpartner! När du minst anar det så kommer det att ske, jag lovar! Hoppas du fick lite hjälp med din fråga.
Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

HJÄLP mig min kille vill ha sex men jag vågar inte , hur ska jag göra?

varje gång vi är så vill han men jag nekar han alltid och han e alltid så kåt och klänger är rädd att han utnyjar mej ! SVARA

2010-03-18 @ 10:02:41

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0