Tre frågor - tre svar

Hejsan här kommer det 3 st frågor som ni läsare har frågat oss

"HJÄLP mig min kille vill ha sex men jag vågar inte , hur ska jag göra?
varje gång vi är så vill han men jag nekar han alltid och han e alltid så kåt och klänger är rädd att han utnyjar mej ! SVARA"


Svar: Du skall aldrig känna dig tvingad till att ha sex. Kan inte han vänta så är det ingen kille att ha, för du måste känna dig redo för att ha sex och du skall känna att nu är det dags. Så låt tiden vänta, kan inte han göra det så får du nog dumpa honom. För vill inte du ha sex så kommer det bara kännas misslyckat när ni väl har det. Så vänta med att ha sex tills du känner dig redo! Kram!

"hur vet man om en kille playar en ?
kanske fel sorts fråga men ingen kan svara på de ?
kan du de ?"

Svar: Kan försöka svara så gott jag kan. Man märker på en kille väldigt tidigt hur han fungerar. Ifall han är ute efter bara en sak eller ifall han är en seriös typ. Faller du för en kille så kan du testa honom några ggr med att INTE ha sex första gångerna ni umgås med varandra, för har ni det första dejten så kanske han dumpar dig direkt och det är en så kallad player. Så var rädd om dig och vänta på den rätta! Kram!

"jag är verkligen redo för sex !
jag är 14 och jag längtar efter att få kuk ;$
men ingen kille är mogen... dom knullar sen playar ! jag vill ha sex. de ska va nåt fint ! finns de killar som vill ha sex & inte knulla :s om du förstår <3"

Svar: Som du verkar se det på sex så är det en väldigt fin sak mellan en kär kvinna och kär man, som jag också ser det på. Vissa ser sex som att bara "kom så knullar vi, sen kan vi leka vidare åt varsitt håll" ungefär så. Ha inte för bråttom, du är bara 14 år och du har hela livet framför dig. Ifall du ser det som en fin sak så borde du vänta på den rätta, den som du vill leva med eller som du känner en stark attraktion till. Håll ut! Kram!

Kommentarer
Postat av: lottta

hur vet man om en kille playar en ?

kanske fel sorts fråga men ingen kan svara på de ?

kan du de ?

2010-03-18 @ 13:54:27
Postat av: Anonym

jag är verkligen redo för sex !

jag är 14 och jag längtar efter att få kuk ;$

men ingen kille är mogen... dom knullar sen playar ! jag vill ha sex. de ska va nåt fint ! finns de killar som vill ha sex & inte knulla :s om du förstår <3

2010-03-18 @ 15:31:41

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0