Analsex

Hejsan alla bloggläsare
Nu är det Mrs.Hemlig som gästbloggar här. Tänkte berätta lite om analsex.

Analsex, vad är det egentligen? Eller snarare, varför har man det? Det är väldigt simpel fråga egentligen, uppenbarligen så har man analsex för att det är skönt. Alla tycker inte analsex är skönt. Det kan jag förstå, för det är väldigt upp till var och en. Analsex är en sexuell aktivitet där sin partner stimulerar analen genom fingrar eller föra in kuken. Första gången skall man ta det väldigt väldigt försiktigt. Se till att använda glidmedel så att kuken glider in lättare. Känn dig inte tvingad till att ha det! Våga säga ett starkt nej ifall ni inte är redo för det än. Man måste verkligen känna att det här skall jag testa på. Testar man inte, så kommer man aldrig få veta om man gillar det, ellerhur? Tänkte svara på några frågor jag ställt som kan vara bra och veta för er som vill testa på analsex.

Varför prövade du analsex?
Det är en ganska simpel fråga för mig. Jag är den personen som mer än gärna testar på saker och ting här i livet. Annars kommer man aldrig få veta vad som är skönt och inte. Så det var helt enkelt för att jag är nyfiken på vad saker och ting har att ge!

Hur var första gången? Vad tyckte du?
Första gången för mig gick faktiskt bra. Tog glidmedel och sedan gör det man skall göra. Ta det försiktigt. Jag tyckte faktiskt att det var helt okej, jag har alltid sagt "Jag skall aldrig testa på analsex", men visst gjorde jag det? Jag tycker det är skönt, vissa gånger kan vara mindre sköna eller så att det gör ont, men då är det bara att blöta ner tillräckligt eller avsluta samlagat.

Vad tycker du om det nu? Hur ofta har du det?
Som sagt, jag tycker om det. Så fort jag är med min partner.

Har du några tips till nybörjare?

Det har jag nästan redan svarat på också. Ta glidmedel, man kan aldrig ta för mycket så strunta i hur mycket det blir. Bara det känns bra och glidigt. Men ta det väldigt försiktigt, gör det ont så får ni blöta ner det mer med antingen saliv eller glidmedel.

Är det några risker med att komma i analen?
Först främst innebär det alltid lite extra risker med analsex. Dels det faktum att man kan förslappa ringmuskeln och skada flera nervändar och blodkärl men att ha oskyddat analsex är riskfyllt på andra sätt. För övrigt kan det finnas risker för att du är allergisk mot sperma vilket irriterar huden (det gäller även vaginalt) sedan ska du veta att sperma torkar ut hud och kommer han i din anal är det en god idé att tvätta sig direkt efteråt för att inte irritera och torka ut huden där.

Är det lättare att få könssjukdomar av oskyddat samlad i analen?
Eftersom analen är fylld med ytliga blodkärl är det stor risk att man kan föra över en sexuellt överfarbar sjukdom vid oskyddat analsex och då många virus dessutom frodas i sädesvätska ökar risken markant ifall han kommer i din anal.

Vad är riskerna med analsex?
Analsex är inte särskilt farligt. Som med det mesta säger kroppen till när något är fel, gör det ont så sluta eller ta det lugnare. Det där med att man kan spricka är mest en skröna, klart att man går sönder om man försöker få in en vägkona, men gör det inte ont så går det inte heller sönder. Baksug eller bajs kan förekomma vid analsex. Det kan följa med bajs ut, ja, eftersom tarmen innehåller det. Så länge du har varit på toaletten någon timma innan och är ren och fräsch är det nog inga problem om du inte har diarré den dagen. Risken som finns är om bakterier från analen kommer in i urinröret, vilket kan leda till urinvägsinflammation. Byt aldrig från analsex till vaginalsex utan att byta/använda kondom. Det är ett säkert sätt att bädda för problem. Samma sak gäller fingrar, fingrar som pillat i dajmkrysset ska inte fram och pilla runt klitoris.

Hoppas ni orkar läsa allting, jag kommer gästblogga så ofta jag kan!
Med vänliga hälsningar Mrs.Hemlig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mrs.Hemlig:



vad tkr du är skönast?

Hårt,elle mjukt sex?

2010-03-04 @ 16:12:24
Postat av: Anonym

Mrs.Hemlig:



vad tkr du är skönast?

Hårt,elle mjukt sex?

2010-03-04 @ 16:13:15
Postat av: Anonym

Ingen reklam här tack, besök oss gärna igen och skriv vad ni tycker om bloggen! :)

2010-03-04 @ 16:20:03
Postat av: Anonym

Ingen reklam här tack, besök oss gärna igen och skriv vad ni tycker om bloggen! :)

2010-03-04 @ 16:20:18
Postat av: hon..

ni ljög om att det inte blir baksug, har hänt mig 2 gånger va iofs 4 årsen. men det har hänt. så det kan ni inte säga är en skröna

2010-03-05 @ 20:20:27
Postat av: bajs

baksug?????!!!??? :O :O :O :O

det har hänt för flera av mina kompisar,,

liksom INTE najs att så bajs ända till knäna,, och JÄVLIGT pinsamt för tjejen oxå...

2010-03-06 @ 21:52:40
Postat av: bajs

baksug?????!!!??? :O :O :O :O

det har hänt för flera av mina kompisar,,

liksom INTE najs att så bajs ända till knäna,, och JÄVLIGT pinsamt för tjejen oxå...

2010-03-06 @ 21:52:55
Postat av: Job

Jag har kommit efteråt i en lägenhet, efter att en ukrainsk prostituerad blivit rövknullad av tre eller 2 indier. Det låg sperma och bajsfläckade trasor överallt i lägenheten, så det måste ha läckt. Hon gjorde förmodligen grejen för extra betalning, eftersom kondom lös med sin frånvaro. Dagarna efter hade hon stora problem med att bajsa när jag pratade med henne. Okunskapen verkar vara enorm hos många flickor som säljer sex, sjukt nog.

2010-06-14 @ 01:46:51
Postat av: Zabina

Efter att ha läst ditt inlägg så vill jag bara påpeka att det är fysiskt omöjligt att bli "förslappad" i ringmuskeln/analen. Detta är en stark, och som sagt, ringmuskeln som icke kan bli förslappad. Däremot kan grovt/påtvingat analsex gör att blodkärl spricker och detta orsakar blödningar.



Ha det fint, :)

2010-08-17 @ 12:33:45
Postat av: Zabina

Hej, jag igen.. Läste igenom ditt inlägg ytterligare en gånger och ska påpeka att baksug kan inte förekomma. Detta är en myt som leverans kvar sedan länge.



Besök analsexguiden.se och hjälp till att bryta myterna :)

2010-08-17 @ 12:36:54

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0