Frågor och svar

Hej bloggen, nu kommer det lite frågor och svar som ni ställt!

Postat av: Anonym
Hur runkar man på bäste sätt?
-
Det är upp till var och en, man får pröva sej fram vad man gillar eller ogillar.

Postat av:
Varför kan inte killar fortsätta att ha sex efter de har kommit? Man måste ju vänta en stund innan man kan ha sex igen.
-
Eftersom att kuken slaknar oftast efter sexet, sen är det en liten personlighetsfråga i och med att alla killar kan "inte" inte ha sex efter dem kommit. Vissa kan fortsätta ha sex, andra måste vänta. Det är olika från person till person!

Postat av:
Är det sant att sperma är bra för huden osv?
-
Jag vet inte faktiskt, bra fråga! Skall ta reda på detta.

Postat av:
Gör det ont att ha analsex första gången?
-
Det är upp till var och en, andra får jätte ont andra får inte något ont. Det gäller att blöta ner det riktigt ordentligt eller ta mycket glidmedel, och köra försiktigt i början för då skall allt gå bra.

Postat av: anonym
Hur är det med sex och mensen? När är det "bäst" att ha sex, är det innan mensen? efter? Menar det där med ägglosning, så man är säker att man inte blir gravid?
-
Det som är mest osäkrast är innan mensen kommer, för det är då ägglossningen är. Skall kolla upp de här lite mer! Bra fråga det här också men jag är nästan hundra på mitt svar.

Postat av: Macus
Är det skönt att suga av en hårig kuk?
-
Vissa gillar det, andra gillar det inte!

Postat av: Tomas
Var ska killen vara rakad? Under armarna, kuken, llr både?
-
Jag själv tycker att det är fräsht om killen är rakad även under armarna. Kuken är ett måste, utifrån mitt perspektiv i alla fall!

Postat av:
Jag undrar hur man onananerar?
Kan ni visa g-punkten på en bild så man ser?
Kan killar fortsätta ha sex efter det har kommit?

Kan dom få ont efter det har kommit?
- Är du en tjej eller kille som frågar? Är du en kille så smeker du dig på snoppen och ollonet, eller drar förhuden fram och tillbaka. Är du tjej så pullar du fittan eller smeker klittan.
Absolut!
Det är upp till var och en! Vissa kan, vissa kan inte!
Ja, det är samma här, vissa får.. Andra inte!

Postat av: Anonym
Lite sexlesaker för tjejer??kan vara till killar oxå
-
Du får kolla i inläggen vi gjort, har skrivit massor inlägg om sexlaksaker för både tjejer och killar.

Postat av: j
om man onanerar första gången, hur vet man om det kommer kiss eller orgasm?
-
Man märker om man får orgasm eller ej, orgasm känns i hela kroppen! Kiss vet man också, för det känns. Va inte orolig!

Postat av: anonym kille
hej, underbar blogg, men jag har en liten fråga.. vart ska man vara rakad? under armarna, på kuken osv... måste veta! känns pinsamt om jag skulle komma med en hårig kuk och tjejen inte gillar det. så snälla svara, tack :)
-
Hejsan, vi tackar och bugar! Tjejer föredrar oftast rakade kukar, men du kan ju fråga tjejen du skall mysa lite med vad hon skulle föredra? Hon kanske föredrar hår? Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. jag förlorade min oskuld för ett par månader sen.

Och har bara kört missionären.

Men asså efter att vi har haft sex och min pojkevän tar ut kuken så tkr jag att det känns äckligt för det rinner ut liter sperma även ner på lakanet.

Kan man göra ngt spec så att man slilpper få sperma "överallt"

Hoppas att ni svarar. :)

kram

2010-04-29 @ 15:47:07

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback