Solsken!

Sitter och tittar ut genom fönstret nu och lyssnar på musik. Solen skiner och snön bländar. Det hade varit hur underbart som helst att ha någon att hålla handen med, ut och ta en långpromenad med. Jag älskar våren! Det väcker känsorna inom mig. Man blir så mycket gladare och mer kärleksfull. Jag blir iallafall det. Det finns inget bättre än vårkänslor.
Och efter våren så kommer sommaren. Hur många har inte tänkt att det är en klysché att ligga på en äng naken med sin älskade och rulla runt i gräset?
Jag har tänkt på det många gånger, inte att det är en klysché alltså, utan vill verkligen göra det. Jag vill hitta min livs kärlek och göra allt det där kärleksfulla. Ha sex på en hökulle, rulla runt naken på en äng, titta på solnedgången vid en stor ek på en kulle, gå hand i hand på stranden, tala om att jag älskar henne för första gången vid en mysig hemmakväll & ställa mig på knä och fråga om hon vill dela sitt liv med mig. DET vill jag uppleva!

Vart finns du....?

Kommentarer

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0