Frågor & Svar

Fråga: allså, det är ju olika från person till person, som tex i duschen haha om man suger av honom å sen spottar ut det så märker inte killen ju rikigt av det, för han är helt borta ;) haha! visst?. Sen så är det upp tilll var o en om dom vill eller inte :)! asså, det smakar väl inte så värst gott ?. så ja föredrar att inte svälja, jag har fått ont i magen efteråt när ja gjorde det vet någon varf ?. eller nått. :(

Svar: Självklart är han det, men sen så tror jag heller inte att killen bryr sig så mycket om man sväljer eller ej, så det behöver du inte oroa dig för. Nej det smakar salt, det är ett varmt slem kan man säga.
Om man sväljer så kan man må dåligt efteråt, man kan t.ex få diareé för att det är något "laxeringsmedel". Så kan man känna sig dålig och sådant, så helst skall man välja att avstå att svälja om man mår dåligt skulle jag tipsa dig om av erfarenhet och fakta. Det finns många olika saker man kan hitta på, så som att ta sperman i munnen och sedan spotta ut den i t. ex näsduk eller något liknande. Det finns många sätt, det kommer kännas bättre för er båda!

Bra blogg ni har =) /Emma

- Tack så mycket, roligt när folk gillar den!

Bryr mig inte så mkt, tycker föresten inte om o bli avsugen!:) /Tony

- Okej, så kan det vara för vissa. Men du kanske har inte hittat rätt tjej/kille som gjort ett bra jobb? Kul att du läser bloggen!

sväljer oxå (; faan ska man spotta ut det? blir ju så jävla klibbigt i sängen och sen ska man ligga där. mmm mysigt ;S /e

- Jo det är sant, men det finns vissa som faktiskt inte gillar att ta det i munnen och vissa gillar det. Man kan annars ta det i munnen och sedan spotta ut det i någon näsduk eller liknande. Kul att du läser bloggen!

det är så jävla äkligt å svälja det smakar skit äkligt testat och gör inte om det, men vem har sagt att man ska spotta i sängen suger man av honom i duschen spelar det ju ingen roll. då är det upp till om man vill suga eller inte. /johanna

- Precis, det är upp till var och än att svälja eller inte. Vill man inte svälja kan man ta det i munnen och sedan spotta ut det, eller ha en handduk bredvid sig eller liknande! :)

 

Hoppas ni blir nöjda för svaren :) Skall ha frågestunder istället så kan ni ta frågorna där! Tack så jätte mycket för alla fina kommentarer vi fått och att ni gillar bloggen!! Jättekul!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får halsbränna av att svälja! :/

2010-03-03 @ 09:55:12
Postat av: Anonym

Jag sväljer alltid och det smakar ingenting, jag har väl hittar rätt kille antar jag ;)

2010-03-03 @ 12:25:08
Postat av: Anonym

de äe skit skönt när man har runkat av dom och dom sprutar spärma i hela ansiktet, och på pattarna och senså pullar dom en, de är en jävligt härlig sak ^^

eller om man ska knulla, då ska man knulla as hårt, och så ska dom klämma på pattarna och värkligen gör så att man blir jätte kåt!

fyfaen vad underbart de är!!



har ni testat de?

2010-03-03 @ 12:45:40
Postat av: JackieBoi :)

Nice blogg :D måste veta hur man gör :P tack för allt tips jag älskar bloggen ! :DD

2010-03-03 @ 14:52:30
Postat av: anonym kille

asså jag är oskuld... och jag är "rädd"/nervös över första gången... min kuk är baar 13,5 cm i stånd, därför är jag nervös ifall den inte räcker till :/ den blir skit hård! då menar jag hård! (har sett porrfilmer där dom är mjuka när dom har sex fan..) men den blir baar 13,5cm :/ va säger ni om saken?.. och just det.. kuken går inte att få ner till etakt 90 graders vinkel vid stånd.. (alltså rätt ut)... försämrar det sexet? (är typ 60 graders vinkel (snet uppåt) .. svar tack!

2010-03-03 @ 18:26:52
Postat av: Sandra

Ni har värkligen en skit bra blogg!!

Väldigt många som tycker om den ser jag :P

2010-03-04 @ 22:54:03
Postat av: anonym tjej

hej jag är en tjej som är 14 år och fyller snart 15. Och jag undrar som tex killar dom vet lixom när dom är kåt. Hur vet man som tjej att man är kåt? Bra blogg!:D

2010-03-08 @ 18:34:46

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0