Del 2

Vi började smeka varandra lite lätt, han gav mig kyssar på halsen, vid öronen och på munnen. Jag kände bara hur varm jag blev, det kändes som att det skulle rinna igenom mina trosor för jag blev så våt. Jag kände på hans kuk, den var sten hård jag ville bara ha den i mig nuuuu!

Fick nästan lite panik, vi satt ju liksom inne på krogen. Jag kunde nästan inte hålla mig, han smekte min klitoris så mjukt och skönt, jag fick orgasm en efter en där inne på krogen i det dära magiska hörnet. Jag kände hur hela jag skakade och hur jag njöt. Det var otroligt skönt och magiskt..

Jag - Vill du hänga med mig hem nu? *sa jag med en riktigt kåt röst*
Han - Ja, gärna om det är lugnt för dig? *sa han lite generat*
Jag - Absolut!! Kom så går vi nu.

Jag fick först gå till mina vänner och säga att jag skulle åka hem, så tackade jag dom för en trevlig kväll och att vi skulle höras. Efter det så tog han i min hand och gick ut tillsammans med mig, det var så underbart bra!

Vi ringde en taxi, och 10 min senare kom den..

När vi kom hem la vi oss i sängen direkt, började smeka varandra riktigt skönt och ge varandra mjuka härliga våta kyssar. Vi ryckte av oss kläderna, vi var så kåta. Pulsen var så hög, jag trodde jag skulle dö. Det rann vätska ur min fitta, han la sig över mig och förde in sin hårda kuk.

Jag kände verkligen hur skönt kuken gled in, jag stönade så högt. Trodde att grannarna skulle komma och knacka på. Det var som att sväva på moln, han förde in den ut och in sen körde han hårdare och hårdare tag. Jag fick orgasm flera gånger om, det bara rann utav min fitta. Det var så skönt, jag tänkte efter denna gången behöver jag inte ha sex på år och dagar..

Vi hade sex i ungefär 2 timmar, sedan var vi klara för sovdags. Då var vi så trötta efter det heta sexet vi hade, så vi somnade direkt efter och det var verkligen underbart att få ligga på hans bröst och känna hans närhet. Han var magisk i sängen!

Kommentarer
Postat av: T

Den var bra (Y) :)

2010-03-15 @ 21:27:14
Postat av: P

Mkt bra hoppas det kommer fler :)

2010-03-17 @ 22:09:50
Postat av: Sexmissbrukarna

Självklart kommer det fler!

2010-03-18 @ 09:05:54
URL: http://sexmissbrukarna.blogg.se/
Postat av: Friiiiman

man blir ju fan kåt av detta ;)

2010-03-18 @ 12:11:42
Postat av: :D

shit vad bra! blev jätte kåt!<3

2010-06-29 @ 21:05:50

Lämna din åsikt

Namn:
Besök oss igen?

Msn? (bara vi som ser den)

Har du också en blogg? :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0